3°C 
اوقات شرعی
  • شنبه،05 فروردین 1396
  • ورود
 
       
      • حوزه اداری و مالی
        شرح وظایف مدیر مالی:

        - نظارت بر عملیات حسابداری، جذب درآمدها، پرداختها و اموال سازمان.
        - همکاری در تهیه و تنظیم بودجه، ترازنامه و سایر گزارشهای مالی و عملیاتی.
        - امضای کلیه اسناد هزینه، چک و سایر اسناد مالی و تعهدآور سازمان.
        - همکاری در اجرای سیستم مدیریت کیفیت ازجمله فعالیتهای آموزشی، ممیزی و تأمین منابع و خرید.
        - نظارت بر اسناد کارپردازان و امور کارپردازی و پیشنهاد سقف تنخواه گردانها.
        عضویت در کمیسیون معاملات و عالی معاملات جهت انتخاب شرکای تجارتی سازمان (پیمانکاران

        شرح وظایف مدیر اداری:

        - نظارت بر کلیه امور اداری سازمان از جمله حسن جریان مکاتبات، ثبت و نگهداری آنها.
        - نظارت بر اجرای کلیه آیین نامه ها و بخشنامه های داخلی سازمان در مورد استخدام، حضور و غیاب، قراردادهای کاری، رفاهی و تفریحی و مانند آن.
        - سازمان دهی بخش اداری کلیه کارگاهها و پروژه ها، تهیه شرح وظایف و تعیین شرایط احراز کارکنان.
        - نظارت بر کلیه فعالیتهای خدماتی سازمان از قبیل نقلیه و مانند آن.
        - شرکت در کمیسیون معاملات و جلسه بازنگری مدیریت.
        - تأمین منابع مورد نیاز شرکت نظیر نیروی انسانی، تجهیزات، تسهیلات، محیط کار مناسب و غیره.
        - همکاری در سنجش رضایت مشتریان و تأمین رضایت آنها.
        - نگهداری و تعیین تکلیف سوابق کیفیت واحدهای تحت نظر.
        - همکاری در فعالیتهای آموزشی سازمان و ایجاد تسهیلات برای برگزاری آموزشها.
        - همکاری در فعالیتهای ممیزی داخلی.
        - همکاری در اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه.
        تعداد بازدید :1550
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر: